Stadsfesten heeeere I come!

Hallå!

Är peppad som aldrig förr, satan va roligt det här ska bli! Hade lite svårt att välja kläder och man vet ju som inte om solen ska komma fram eller inte, men det ser faktiskt ut som det just nu och därför tog jag svartashorts på mig. Just nu skiter jag i hur kallt det kommer att bli men ikväll när jag är halvdöd pga köld så kommer jag nog bry mig lite mer så jag ska ta med mig ett par byxor för säkerhetens skull. Och till de svarta shortsen ska jag ha på mig en grå tröja (den som jag köpte på BikBok i månsdag) & mina nya svarta skor som jag köpte igår. Det här ska bli en BRA kväll och inga sura miner nu ska förstöra den här kvällen, det bästa av allt festen fortsätter även imorgon, niiiiiice!

En rå peppad Rebecka sitter just nu och väntar på Hannah och har just ätit Plankstek men var inte så jätte hungrig, tror det är därför jag är så ivrig för kvällen (A).Blir att få skjuts till Hannahs pappa sen bär det ut till älven med filtar och mys > STADSFESTEN. Ses där och ha en jääääkla bra kväll nu alla skelleftebor =D PARTY LIKE A ROCKSTAR.
Love, rebeckali

Europe skellefteå stadsfesten KRAFTSCENEN 23.30 - 01.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0