Stadfesten och promenad

Gokväll, ny duschad efter en lång promenad. Jag kanske inte ska kalla det en lång promenad för alla promenader som jag går är ungefär lika långa alltså ca 8 km. For ju till stan med Hannah, Mirre och SaraF och såklart hittade jag mer saker som jag ville köpa och det blev ett riktigt inpulsköp - ett par ballerina skor fast med lite spetsigare tår men snygga var dom och även billiga så jag bestämde mig för att köpa dom. Föresten idag är det en bra dag efter som idag har jag:

- Fått övningskörnings tillstånd så aaakta er ute på vägarna nu ;)
- Fått ett brev ifrån feriejobbet och där står det att jag får in mina penga som jag har jobbat ihop hitills imorgon + att dom ändrade från 37kr/h till 45 kr/h så imorgon är jag 2408 kr rikare, WIIHOOO! Kanske inte den största siffran men vadå, pengar som pengar! Och jag får MINST lika mycket i slutet av sommarlovet.


Bikini ifrån H&M 129kr / del

Skor ifrån Wedins 149 kr på rea ordinarepris: 299 kr

Nu blir det att läsa en massa bloggar sen blir det sängen, sovgott (:
Love, rebeckali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0