Ja, jag har tråkigt just nu..

10 favorit:
dialekt:
Ingen aning, inte skånka iallafall för jag hör inte ens vad som snackar om
mat: Grillat, yummie!
låt: Just nu B2K - baby girl
film: A walk to remember :')
tecknad figur: Haha.. måste nog vara mumin:]
sport: SE på hockey
komiker: Vette tusan.. Björn Gustavsson kanske, AMMMENDUUURÅÅÅÅÅ
veckodag: Fredag
glassmak: Vanilj
soloartist: Allt för många

9 för tillfället

humör: Happy, orka negga? (:
tanke: Jag vill göra nåt kul men jag borde gå ut och gå men det kändes jobbigt..
kläder: Pyamas fortfarade..
bakgrund: Regndroppe sak
känsla: Sommarkänslooor!
tid: 14.21
bästa sak: Ipod, mobilen
irritationsobjekt: Att jag måste spara pengar

8 första:
bästa vän: Ellen, Robin & Emma
husdjur: Katter
kyss: Haha minns inte ;O
piercing: Öronen
förälskelse: Alltså det var ju typ när man gick i lågstadiet och det kommer inte jag ihåg
CD skiva: Spice grils eller Robyn
bil: Har ingen ännu
ord: JO jag minns mitt första ord som jag sa när jag var typ 1 år gammal.. not!

7 senaste:

telefonsamtal: Paula
mat: Jordgubbar
dryck: Vatten
biltur: Hem inatt
tv-program: Har inte sett på tv på flera dagar :S
spelad låt: Den här When the stars go blind som är med i One tree hill
köpta klädesplagg: Bikini

6 har du någonsin:
dejtat någon av dina bästa vänner: Nope
brutit mot lagen: Ja
blivit arresterad: Nej
badat naken: Haha vem har inte :O?
varit med på TV: Isåfall i bakgrunden av nåt
varit med i tidningen: Ja

5 nej tack:
skolämne: Engelska
mat: Blodpudding, surströmming
musik: Skrik musik
dryck: Öl
djur: Småkryp

4 saker:
du gör när du har tråkigt: Sitter vid datorn, tränar eller nåt
du gjorde igår kväll: Festade
du kan höra just nu:
Mina föräldrar och deraskompisar som sitter ute på altanen och dom pratar inte tyst eftersom jag hör dom enda in
du inte kan leva utan: Familjen

3 personer:
du kan berätta allt för: Dom närmaste vännerna som Johanna, Magda osv, Sofia osv.
du tycker om: MAMMA PAPPA SYSTER :$
du inte gillar: kanske inte så bra att skriva här :)

2 val
Coca Cola eller Fanta: Inget av de
hund eller katt: Katt eller.. kanske hund om de är en liten en

1 önskan:
Vinna MASSOR med pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0