Stadsfesten - den andra dagen!

Hallå!

Blev att fara till stan på dagen idag, såg Amy Diamond som uppträdde och sen gick jag bara runt och strosade med Nina, Sofia & Sandra. När Nina och Sofia köpte mat satt vi oss vid Hjorten ochdär var det sviiiiin mycket fiskmåsar och just nu vi skulle gå skret en fågel på mig & Sandra, HAHAH usssch..

 Ikväll blir det stadsfesten igen, blir att vara med Sandra, Sofia, Petter, Anton osv före vilket ska bli rätt nice tror jag. Blir att stå och hoppa och skrika till Petter, vilket ös det kommer att vara och den här gången ska jag se artisen också och inte göra som igår - gå och göra massor med andra saker. Men det är nog ganska stor risk att man stannar när Petter är också för man känner ju typ igen alla hans låtar så. Nu måste jag rusa till bussen, ha en svin bra kväll <3
Love, rebeckali

Kommentarer
Postat av: Nina

hahaha fågelskiten satt där den skulle;)

2008-06-28 @ 21:08:58
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0