En kväll med tjejerna

Stinker äckel i hela huset, mamma pappa farfar & Frida har ätit surströmming som är en av de värsta sakerna jag vet. Nej jag är ingen riktig norrlänning för jag gillar inte surströmming och jag förstår dom som bor i södra sverige att dom verkligen inte gillar det heller, mycket beror kanske på lukten men endå, usch! Blev att göra en varmmacka åt mig istället, hade inte orken att göra något annat och var endå rätt mätt så.

Det är varmt och skönt ute idag, har inte solat nånting typ men det blir nog att ligga och pressa till veckan sådet blir nog en bränna iallafall. Pratade med Magda nyss, hon berättade att Sundsvalls gatufest är i helgen och vi är så sjuuukt sugna på att fara dit, tänk shoppa, festival + fest! Skulle inte sitta illa, men jag måste spara pengar så vi ser väl hur det blir med det där.. men jag har ju endå fått min lön så varför inte? Men då är nästa problem att jag ska övertala min kära mor, undra hur det ska gå? Inte bra tror jag men somsagt vi får se.

Ikväll blir det att bara ta det lungt med några tjejer, köpa glass på Alba och sen blir det kanske att sätta oss på kallholmen om jag & Julia får som vi vill, hoppas bara resten också ger med sig. Skulle vara svin mysigt att sitta där på hällerna, käka glass/godis prata om helgen som varit och se på solnedgång. Haha nu låter jag som i en kontakt annons: Jag gillar långpromenader och solnedgångar, hahaha!

Ha en mysig kväll i solen nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0