Blir en sväng till Piteå imorgon

Gokväll (:

Nu är det väldigt kallt ute, cyklade genom skogen hem ifrån Hannah där kring halv 12 och mina ben har typ aldrig cyklat fortare, det var kallt och vem vet om det är nån person eller nån stor älg eller björn i närheten som kan komma? Rädd var jag iallafall, nästa gång tar jag vägen. Jag, Hannah, Julia och Mirre var iallafall hos Hannah ikväll, det blev ingen sväng till Kallholmen som  vi hade planerat, det var för kallt och vi ville häldre vara inne hos någon men förbi Alba for vi där resten av tjejerna köpte glass/slush. Vi satt ute på Hannahs altan med filtar och bara satt och snackade& skrattade, roligt var det iallfall.

Imorgon blir det att fara till Piteå med Frida & hennes kompisar, blir nog att åka redan kring 09.00 så vi inte blir så sena hem på eftermiddagen. Blir nog inte så mycket shoppade för min del men det skadar väl inte att kika litegrann, eller hur? De ska bli mysigt att gå omkring i Piteå, var jätte längesen jag var där och hoppas att dom har öppnat många roliga och nya affärer.. men det kanske inte är så bra? För då kommer jag säkert falla pladask för ett plagg, vilket inte får hända.

Nu blir det att sova, kommer nog inte hinna blogga någonting på morgonen för jag ska sova så länge som jag hinner eftersom jag måste ta igen sömn ifrån helgen. Sovgott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0