Piteå & en sväng med gummibåten

Gokväll..
När som helst faller bara mina ögon igen, jag är så sjukt trött och hela min kropp är helt slut. Vaknade imorse 07.30, hade ont i huvudet, ont i halsen, förkyld och var förbannat trött.. usch säger jag bara. Men det stoppade inte mig att fara till Piteå med Frida, Linn & Moa, dock sov jag hela vägen dit och jag va seg hela dagen, jag har aldrig mått såhär, borde kanske testa febern.


Vi hade tråkigt, och tog några kort i dom stooora speglarna.

Linn & Moa på Waynes


Väl framme i Piteå gick vi på stan, Linn & Frida köpte hur mycket saker som helst medans jag gick runt där och kollade på kläder som jag inte kunde köpa pga att jag måste spara pengar, skötte Moa medans tjejerna var inne i provhytta och sprang framochtillbaka för att byta stolekar osv. Blev lunch på Waynes som inte alls var lika bra som här hemma i skellefteå, mindre utbud, färre platser och ceasarsallad som var som en vanlig sallad? Var hemma kring 16.00 blev att äta middag > gå ut och gå > fara till SaraF där även Julia och Hannah var. Och jag lyckades igen göra en misslyckad kladdkaka, hade inget recept och glömde då mjölet, haha smakade som kola med exktra mycket socker. Efter det blev det en tur i gummibåten, riktigt skönt var det myste med filtar och lyssnade på musik, då kändes det verkligen att sommaren var här!

Strax blir det nog sängen, hoppas på sol imorgon så man kan ligga ute och steeeka och om det nu är det så får jag lägga mig ute och sova istället för att ligga i sängen, för jag måste verkligen få lite färg på kroppen nu när jag har köpt en ny bikini. Mitt nya liv börjar föresten imorgon (tisdag) no more cookies and candy, allvarligt de senaste dagarna.. behöver inte ens säga något för jag har typ BARA äta onyttiga saker så nu blir det en ändring på det. Sweet dreams.
Love, rebeckali

Kommentarer
Postat av: anonym

Var shoppingen i piteå bra? snälla svara=) vill så gärna veta.

2008-07-01 @ 18:04:28
Postat av: räkan är en räka

hej

2008-07-02 @ 12:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0