29 Juni 2008 - Stadsfesten bilder

Gomorgon! Nu är stadsfesten slut för iår, tragiskt men sant. Skulle inte sitta illa om det hade varit EN kväll till men icket. Kvällen igår var rätt nice, trots att jag tappade bort typ alla jag var med men hittade snabbt andra jag kände så det var rätt lungt endå, blev inte så mycket Petter heller, det var trångt så in i satan och man kunde knappt röra sig så jag vara bara där ett tag. Kom iallafall hem där king 03.00 och var rätt trött,  tack alla for helgen! :)

En massa bilder, de flesta är ifrån fredags men endel är också från lördagen. Det kanske kommer upp någon mer bild om jag hittar nån så. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, är sugen att hitta på något roligt men vi får se om nån är på också. Ha en bra dag :)
Love, rebeckali

Kommentarer
Postat av: sandra

hon där som rockar fett längst ner i mitten, hon var ganska grym ;-)

2008-06-29 @ 12:58:03
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0