28 Juni 2008

Gooooomorgon!

Haha alltså vilken kväll, den blev faktiskt rätt lyckad men stackas Mägs som tappade bort 600 spänn men så går det när man har roligt, right? Blev förfest vid älven rätt mysigt och bara vi tjejer sen vid 20.00 började vi gå in mot området, glada och taggade traskade vi iväg. Vi gick in och dom kollade inte i väskorna? Vad är det egentligen för fel, dom brukar ju typ tömma dom ut och in men icket den här gången. Solen var föresten framme och det var inte så kallt som jag trodde det skulle vara, jag gillade vädret & idag är det strååålande sol, YUMMIE! Aja väl inne på området gick vi omkring, jag åkte en karusell och jag tror jag var den enda som skrek (?) HAHHAHAHAHHAHA, jag tror Hannah skämdes och hon satt och skrek rebeckaaa, rebeckaa med en skrattade röst hela tiden HHAHAHAH.. ja fysatan, dte var roligt!


Raska steg mot festen + mina nya skooor!

Europe som jag sa att jag skulle se såg jag inte så mycket på, blev typ bara 10 minuter om ens det. Han spelade bara låtar som jag aldrig hade hört & jag ville gå och göra en massa andra saker. For hem där vid halv 3 kanske och var jätte trött när jag var hemma och la mig direkt och sov. Min kamera hade slut batterier redan efter halva kvällen så det blev inte så jätte många kort, men Mägs har tagit massor som jag ska tvinga henne att skicka så jag laddar upp bilder nån annan dag. Vaknade imorse med jätte ont i halsen, not good men det stoppar inte mig ikväll för festen fortsätter. Taggga tjejer & killar!

Kanske stan idag, vi ser. Love, rebeckali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0