27 Juni 2008

Jag HATAR när ens familj skiter i om man sover kring 08.30 på morgonen, dom lever om och gör typ allt för att en ska vakna.. så var det för mig imorse & jag hade bara lust att döda då! Nog blev jag pigg efter ett tag och låg kvar i sängen och smsade med Hannah och Paula tills en arg syster kom in i rummet och sa att jag var tvungen att göra mig klar om jag skulle följa med ut och gå så det var bara att pallra sig upp och göra som hon sa - äta frukost & ta på mig träningskläder.

Solen, hallå vart är du?! Var det inte idag det skulle vara sol och varmt? Imorse var det grått men nu har det faktiskt börjat bli lite ljusar, vilket går åt rätt håll & tillslut kanske solen kommer fram endå, det skulle vara perfa! Stadsfesten det är de som väntar ikväll, stå och hoppa till Europe och skrika "The final countdown".. jäklar så ballt! Peppad till tusen får bara hoppas att det blir lika bra som förväntat också. Blir även att åka några karuseller och ta några bilder förhoppningsvis (:

Blir inte att fara till stan förrän 16.20, ska först vara hos Hannah sen bär det av ner till älven där vi ska vara tills vi går in kring 20.30. Nu ska jag bara ta det lungt tills jag ska börja göra mig i ordning, nu var det där med klädvalet igen & vi får helt enkelt se vad det blir. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0