26 Juni 2008

Hallåhallå!

Min dag startade INTE bra alls, var trött när jag vaknade där king 09.00 fastän jag gick och la mig kring 01.00 (tidigt för att vara mig just nu) och sen gjorde jag mig klar och gick till bussen som skulle gå 10.40 men den kom aldrig så jag kollade DÅ på busstabellen och såg att det inte gick förrän 11.40 och den före gick 10.05 så det var bara att ringa hem i panik för jag skulle vara på Aqua Spa 11.30 och göra manikyr så då var min syster snäll och skjutsade in mig till stan och även Moa & mamma hängde på.


Moa höll koll vad som stoppades ner i vagnen medans hon satt där och pratade för sig själv.

På manikyren rengjorde som nagelbanden, filade, målade och gav tips, känns jätte skönt men blev lite besviken eftersom man inte fick göra fransk manikyr men det gjorde jag nyss istället nog för att det skulle vara så mycket snyggare om dom hade gjort det. Väl klar där king 12.15 så gick jag på H&M och köpte ÄNTLIGEN en bikini, den rosa kan visa senare eftersom jag inte har tagit något kort på den än. Blev sen att fara till pappas jobb där hela familjen var samlad men jag var vrål hungirg så jag, mamma, Frida & Moa gick till Wook&Roll istället och jag fick köpa hem Kycklingwook. Blev sen att fara till solbacken - Ö&B och Willys! På Ö&B fanns det skumtomtar för 5:-/påse och jag köpte två påsar, yummie! I Vintras vid jul fick jag en hel låda med skumtomtar och massor med påsar det är så oootroligt gött!
Nu har jag varit hemma i ca 2 timmar och om 30 minuter ska jag in till stan igen för att gå där lite med SaraF, Hannah och Mirre, blir nog även att gå bland karusellerna också. Men innan måste jag få i mig någon middag, ha en bra kväll.
Love, rebeckali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0