Söndag den 6 Juli


Nu har Frida och Moa åkt iväg, fick 3 pussar av Moa och alla var lika mysiga! Hon är så söt så man bara smälter när man ser på henne, jag har faktiskt tillochmed frågat Frida varför hon inte skickar in henne till en sånhär babymodell sak men jag fick som inget svar på det.. måste nog fråga igen (A)

Pappa väckte mig kring 11.00 då var det bara att ta på sig träningskläderna och ge sig ut på gatan och gå ut och gå med Frida och Moa i vagnen + att jag även tog med mig stavarna. Visste ni att 1 timmes stavgång förbrukar 400 kcal, fattar hur mycket det är jämnfört med en vanlig promenad förburkar 280 kcal på 1 timme. Det är faktiskt helt sjukt hur stor skillnaden är, blev iallafall en promenad till OkQ8. idag har ju vårat nya liv börjat och det går bra hitills, är inte sugen på nånting eftersom man har ätit så himla mycket onyttiga saker de senaste dagarna så somsagt det går bra, men vi ser väl hur det slutar men jag ska försöka vara duktig!

Sitter just nu och väntar på att mamma & pappa ska komma hem, dom är och lämnar Frida & Moa på flyget. Det blir mat när dom kommer hem sen ska jag vara med Petra och kanske även Magda, vi ska panta massor av burkar som finns i Petras garage så Petra bli lite rik (:
Love, rebeckali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0