GÖTEBORG!!!!!!!!!


Allt är bokat och klart! Om en vecka sticker jag & Petra till GÖÖÖTEBOORG! Hur peppad tror ni inte att vi är egentligen? Vi är så sjukt peppade. Blir att åka nattåg dit så vi är framme på tisdag förmiddagen sen far vi därifrån onsdagen veckan efter så vi är framme i Skellefteå på torsdagen. SKÖNT att slippa skellefteå ett tag sägerjag bara, leeeeva livet i göteborg skadar aldrig (;

Kom precis hem från Petra, var med henne & Sara men Sara for efter ett tag eftersom hon ska upp tidigt och vara en duktig flicka och jobba flitigt, right? Blev att se på Extrem home make over & sen kollade jag & Petra upp några affärer i Götebord, haha det blev ett FULLT papper med olika affäret + att det finns mycket mer, yummmie här kommer det att spenderas pengar säger jag bara ;D

Föresten så har jag skaffat bilddagboken idag så än är det inte något speciellt där men det kommer ju, ska FÖRSÖKA uppdater där varje dag nu när det är sommar och då kommer det bli lite mindre bloggade men det är eftersom jag är så dålig på att skriva nu när det är sommar här på bloggen, känns bara jobbigt at uppdatera ibland så det är väl bättre än ingenting att jag slänger upp en eller flera bilder/dagpå bilddagboken istället? + att det tar kortare tid och det är väl roligare också, eller hur? :)
SÅÅÅ kika in på www.rebeckali.bilddagboken.se

Nu blir det bara att sitta vid datorn ett litet tag till, sen blir det att sova ska nämligen upp 08.00 imorgon eftersom jag ska följa Petra till stan för hon ska färga & klippa håret, tjuusigt!
Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0