Chives stuga i Byske

Gokväll.
Blivit lite bloggade, jag vet. Menjag har inte haft lusten att blogga dom här senaste dagarna men nu tvingade Chive mig att göra det & då får jag väl helt enkelt göra det annars blir hon kanske en suris (A). I Onsdags blev det egentligen inte mycket gjort, blev en promenad sen kom några av mamma&pappas kompisar hit så det vart att umgås med dom hela kvällen vilken kanske inte var det som var planerat men så kan det gå ibland.

Idag Torsdags var en riktigt skön dag, började med att jag åkte med min syster till Chive, hon skulle till nån kompisstuga vilket även jag skulle så jag och Chive tog våra saker och åkte med hennes bror till deras stuga i Byske. Stugan är inte riktigt klar än men det är jätte fin och det har bra läge, nära campingen = nära till den stora stranden, helt perfa! Jag och Chive låg och solade heeeela dagen lång, blev först en solning vid stranden sen gick vi upp till hennes stuga där det typ var vindstilla och det var hur varmt och skönt som helst. Har bränt mig, vilket var förväntat också eftersom jag bara smörjde in mig snabbt och hedde inte på så noga men jag har även blivit brun. Sen blev det att följa Chives mamma och handla inne på ICA i Byske, köpte oss lite middag kyckling & potatissallad + grönsaker, keso - yummie vad gott det var. Lagade maten och for sen ut och gick i skogen med hennes två taxar til hundar, ena hunden höll på att svimma så det blev att bära den halva vägen, stackars liten men som tur gick det bra. Hela hennes familj for senare från stugan, vi var där själva och tillslut kom ena hennes bror hem som skjutade oss till mig och sen gick vi till Petra dit även Jenny & SaraN kom. Skönt att prata och bara ta det lungt, blev även lite planering inför Trästocks som inte är så långt borta, tack för kvällen och framför allt tack för dagen i Chives stuga! (:


Imorgon blir det sol också = Chives stuga igen (blir kanske att sova över tom) och den här gången ska jag smörja in solkrämen bättre, ha det bra så bloggar jag om nån dag eftersom jag aldrig har tid att blogga längre!
Love, rebeckali

Kommentarer
Postat av: Chive

JAG ÄR EN KRÄFTA PÅ RYGGEN! Men den övriga brunheten som kom gillas :}

2008-07-04 @ 01:17:17
URL: http://fuckyouyoufuckingfuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0