En helg i Byske

Sammanfattning av de senaste dagarna
- Magda och jag for till hennes stuga i Byske på fredags morgonen
- Vi träffade Amanda och var med henne hela kvällen på campingen, träffade även några norska barn som IIIICKET gillade det grova brödet här i skellefteå
- Sovde i Magdas husvagn som står brevid stugan med henne & Amanda = lite sömn
- Gick upp 08.30 för en morgonpromenad på 6 km
- Följde med Magda och hennes familj till Älvsbyn på Paltkalas med hennes släkt + en jäädra massa onyttigheter
- Kom hem vid 20.00, då for jag och Magda till Petra där hon och Ida var
- For till Alba och köpte vårat sista godis för några veckor framåt sen tillbaka till Petra


Den här helgen har varit rätt bra och jag, Magda, Petra & Amanda har nu insett en sak, vi måste börja vara nyttigare annars kommer vi att rulla fram innan sommaren är slut så idag söndag börjar vi vårat nya liv! Imorgon blir det en morgonpromenad med syster, hon & Moa far sen hem till Karlskrona senare på eftermiddagen så det blir nog en hel dag med dom och vara lite sociala, har inte varit så speciellt trevlig mot min familj de senaste dagarna pga en sak men nu har mitt humör börjat bli lite bättre!

Nu blir det sängen om jag ska orka upp imorgon, sovgott
Love, rebeckali



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0