rebeckalindgren.blogg.se

Ja, nu var man tillbaka till att blogga igen. Hade en blogg i ca ett halvår (rebeckali.blogg.se) fram till i julas, men jag la av med den eftersom jag tyckte det blev jobbigt att uppdatera vad jag gjorde varje dag och jag hade helt enkelt tappat suget. Men nu, ungefär två månader senare har jag börjat få suget igen, att skriva av mig och berätta saker.Designen på den här bloggen har varit klar ett tag nu men har som aldrig haft orken att börja skriva men nu ska jag ta tag i det, får hoppas att det blir bättre senare när man kommer igång med allting. En orsak till att jag började igen var att de flesta av mina kompisar har en blogg där de uppdaterar vad de gör på dagarna, vad som händer i deras liv och runt omkring, vilket jag även vill göra mot dem och även kanske andra personer. Men nu ska jag sluta tjollra på om det här, blir att börja blogga imorgon eftersom nu ska jag sova efter en låång dag.

Sweet dreams
rebeckali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0