Klippning på G

Beställde nyss en klipptid på torsdag hos Karma men frågan är bara HUR ska jag klippa mig? Mitt hår är inte så jätte långt, ungefär bara till axlarna om inte kortare.. jag har ingen aning hur jag ska klippa mig. Jag vill få bort ganska mycket av de nötta men jag vill inte att de ska försvinna för jag vill inte ha kortare hår, haha det här låter verkligen knäppt ! Orsaken till att det är så pass nött är därför jag gjorde en hempermanent för ca 1 år och 2 månader sen, till en början var det helt okej men det slutade med att jag tappade jätte mycket hår och det blev bara ris så nu ska jag försöka "börja om från början".Har ni något förslag hur jag ska göra med mitt hår? Vill även få lite volym i det så det inte bara ligger platt, men somsagt det är 3 dagar kvar så jag får ta tag i det och tänka så gott de går (:
image25

OM man bara hade långt hår som tillexempel Hilary Duff! Lika fint hela tiden.. Aja får helt enkelt drömma vidare. Ska sova snart, har sovmorgon imorgon till halv 10 och även utvecklingssamtal, scary! Får hoppas att det går bra.
Sweet dreams
rebeckali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0