Ja, det är roligt att dansa

Hallo! Kom hem från dansen för ett tag sen, det gick väl helt okej iallafall bättre än förra gången och stegen börjar sitta mer och mer. Ska strax slänga i mig in banan och sen gå och sova, gu så skönt! Måste bara påpeka att jag måste färga håret snart, har en utväxt på nån cm och jag ska göra de innan jag far till Karlskona nästa vecka så färgningen blir väl till veckan. Men tråkig som jag är så ska jag färga samma färg som alltid. Den där färg och slingning från Loreal Paris 9.1. Imorgon kommer jag nog inte hinna blogga så mycket. Har jätte mycket att göra:
- Skola till 12.00
Datakunskap, arbetsmiljö&säkerhet, Idrott
- Stan
- Äta middag med Sofia, Sandra &Hanna på Dallas
- 19.00 Open Jam
- 21.15 BIO med Sofia &Sandra: Ps I love you.
Så jag kommer inte att komma hem förrän på natten nångång.Föresten någon som har sett filmen, vad tyckte du om den? :) Aja nu ska jag gå, slänger nog in en bra låt som sista inlägg. Drömsött och sovgott!
Love
, rebeckali

Kommentarer
Postat av: Sandra

PS I love you är riktigt bra!

2008-02-22 @ 00:51:36
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0