Hemma!

Hallå där!
Jag kom nyss hem från stan tomhänt, eller jag köpte lite frukt till ikväll men ingenting annat vilket känns ganska bra. Skönt att känna att man har pengar ibland när man verkligen behöver dem, men nu kände jag att jag behövde spara somsagt. Var även in på biblan med Magda, hon lånade en bok och jag blir bara förvirrad när jag går där bland alla dessa böcker, fattar inte hur man kan hitta så lätt som endel gör? aja helt stört. Ska snart gå och göra varma mackor, orkar inte göra nån "riktig" mat eftersom mamma och pappa är hos mormor och äter. Ikväll blir det myskväll med massa tjejer, ska se på melodifestivalen och bara ta det lungt skulle jag tro. Ha en jätte bra kväll, bloggar nog senare (:
Love, rebeckali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0