Helt slut efter dagen

Gokväll(:
Jag är trött och ska snart gå och sova, innan dess ska jag bara berätta hur dagen har varit. Hade skola  från 8.45-12.00, helt okej och ganska sköna lektioner. Efter de for jag Hanna,Sandra & Sofia på stan ett tag och kikade runt och gick och åt middag på Dallas där vi tog de lugnt eftersom alla kände sig hur trötta som helst. 19.00 började Open Jam som är en talangtävlig där man får dansa, spela teater osv efter de for jag Sandra och Sofia och såg på Bio: Ps I love you. Jag blev liiite besviken, trodde faktiskt att den skulle vara bättre men den dög iallafall. Jag tycker inte att den var värd 85:- men men..Aja nu ska jag strax sova, gonatt
Love, rebeckali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0