Gossip girl tonight!

image45
Skön dag idag, oja! Två lektioner och strålande sol ute, kunde inte bli bättre! Jag var hemma från skolan vid 3, åt mina nudlar som jag hade köpt och satte direkt igång med pluggadet och det gick jätte bra. Gjorde även en av de uppgifter vi fick på produktionen förra veckan, vi skulle lyssna på två olika radiokanaler och se hur många minuter de pratar, har reklam och spelar musik på en halvtimme. Det var en ganska tråkig uppgift men tiden gick fort. Snart ska jag ut och gå med Josse, väntar bara på att hon ska ringa sen ska vi möta varandra och gå till OKQ8 och sen hem till henne för att se Gossip Girl, något som man inte missar på en tisdagskväll. Bloggar sen när jag kommer hem. Ha en bra kväll (:
Love, rebeckali

Kommentarer
Postat av: alle

Fniz låter som en bra dag :D

2008-02-27 @ 14:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0