Ellegalan

image10Snart är ännu en söndag förbi, tiden går så himla snabbt nu för tiden, jag tycker de nyss var jul?  Men jag ska inte klaga för sommaren är ju snart här om tiden fortsätten gå såhär fort.  Ikväll ska jag vara med Lina och kanske Paula och Josse det blir det att sitta bänkad framför tvn och se Elle-galan som visas på kanal 5 klockan 19.00. Det kan väl ingen missa hoppas jag. Efter de är det Dirty Dancing, men vi får se om vi ser den. Det var jätte längesen men de är ju även singing bee ikväll samma tid, och de är så himla skoj! Haha, kan inte förstå hur endel människor vågar vara med i sånt, jag skulle då absolut inte våga, skulle bara skämma ut mig ;P
Love, rebeckali

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

ska faktiskt inte se den, tycker den är tråkig :P haha ! =) även fast jag är modebloggare så inspereras ja noll av svensk design! Va tycks om dagens bild på min blogg? =)

2008-02-17 @ 17:23:29
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: jenny

Ha en bra söndag =) söt blogg!

2008-02-17 @ 18:04:49
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0