Damien Rice - Cannonball


Hallå (: Har haft fullt upp hela dagen idag:
- Skola
- Pluggat
- Handlat
- Sett hockey

och nu äntligen har jag tid att skriva några rader. Idag mår iallafall min mage bättre än igår, har kunnat äta som vanligt osv. Vi började filma idag på våran film på media produktionen, men det gick ganska segt eftersom vi hade en 4 timmars lektion och jag gjorde typ ingenting. Såg somsagt hockey idag på tvn, Skellefteå - Timrå och skellefteå förlorade i sd, halv tråkigt tycket jag.. får hoppas att de kämpar nu islutet så de inte faller ner till kvalserieplatserna. Aja, imorgon börjar jag inte förrän 12 och slutar där vid halv 2 så det lär bli mer bloggade då. Gonatt & sovsött :) Love, rebeckali

Kommentarer
Postat av: Jesper

Skojar du, så jävla skön kille. Sköt om dig!

2008-02-26 @ 00:32:29
URL: http://jippa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0