Chris Brown - With you


LOVE <3
Det har inte blivit så mycket uppdateringar idag, men de är eftersom jag inte har haft orken att blogga för att jag har mått så illa, har somsagt bara legat i soffan och sett på tv..Har fortfarade ont i magen men mår inte lika illa som förut. Nu har jag även färgat håret och det blev bra, nu ser det nog lite naturligare ut än vad de gjorde. Får hoppas att den här färget håller ett tag nu, förra gången jag färgade den här färgen blev det ljusare, efter en månad sa alla att det hade blivit mycket ljusare vilket det även hade blivit. Aja nu ska jag fortsätta se Wallander Mörkret som går på tvn, det är faktiskt min första wallander film jag ser så woow! Får se om jag är hemma från skolan imorgon, beror på hur magen är.
Sovgott, love rebeckali

Kommentarer
Postat av: atena

den låten är så fin!

2008-02-24 @ 22:21:15
URL: http://jiggy.blogg.se
Postat av: paulina

skitbra låt.

2008-02-24 @ 22:48:32
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0