29 Februari

image57
Hejhej!
Nu är det lov, så fruktansvärt skönt säger jag bara! Ingen skola på en hel vecka sen går vi bara två veckor och sen har vi lov igen - påsklov. Sen efter påsklovet är det bara 9 veckor kvar sen är det sommarlov, helt sjukt va?! Tiden bara springer förbi. Idag mår jag bra, men känner att jag måste äta något, blev ingen lunch för det var potatisburgar och det gillar inte jag och filet var slut så jag ska snart äta en tidig middag - tacos, muums! Efter de blir det att göra sig klar för ikväll och sen fara till Jossan. Ikväll ska jag, Sofia, Sandra, Jossan och Ida först vara hos Jossan sen ska vi till Night Flight och se Afasi & Filthy, king! De är blandannat dom som sjunger "Alla som inte dansar", kan lägga upp videon här senare så ni får höra om ni inte har hört.

Ha en bra kväll
Love,
rebeckali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0