24 Februari

Hejhej
Har inte haft orken att skriva nåt förrän nu. Dagen började med att jag vaknade av att jag hade jätte ont i magen som jag fortfarade har och jag mår även illa. Men jag var tvungen att följa mamma och pappa till stan för att köpa hårfärg till mitt hår så det gjorde jag. Så jag gick runt där och mådde pyton, har ingen aning varför och jag brukar ALDIRG ha ont i magen och måilla, nu har även huvudvärken börjat komma vilket inte är så roligt. Vi kom hem där vid 14.00 och sen dess har jag legat och sovit och sett på tv, jag är typ helt död! Blir bara en lugn kväll och omjag orkar ska jag färga mitt hår (: Skriver kanske ikväll om jag orkar dvs..OCH föresten exakt 1 vecka kvar till KARLSKROOONA! =D
Love, rebeckali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0