21 Februari


Tjenatjena.
Sitter just nu och håller på att skriva mitt cv, det är ganska svårt att få det att låta bra men jag tror det kommer att bli bra tillslut. Det var svårast att få en bra start men sen går det bara utförs. Nåndag till veckan ska jag ut och söka sommarjobb och ev. helgjobb somsagt, blir nog att söka på: Vero Moda, Kitchen, Gina Tricot och H&M som första hand sen ser vi väl om jag går nån mer stans men just nu känner jag att jag helst vill jobba på en klädaffär. Dagen har annars varit ganska lugn, fick veta att vi bara har 2 lektioner på tisdag och egentligen har vi 5 så det kommer att bli skönt. Ikväll ska jag och dansa 20.00 -> 21.30, det ska bli roligt och hoppas bara att det inte går som förra gången=sämst! Ha en bra kväll(:
Love, rebeckali
image30
   En av de bästa dansfilmerna enligt mig , vilken tycker du är bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0