20 Februari

Hallå där (:
Sitter just nu på skolan och har media kommunikation. Håller på att göra en meny åt ett café som heter: Golden coffee och såklart finns det inte på rikigt, vi har bara kommit på ett eget och åt de ska vi göra blandannat menyer, logotyp osv. Slutar bara om några minuter och ska då med bussen hem direkt. Vi har föresten fått information om nästa termin då vi börjar 2an, indivudellavalet och estetisktval så vi får se vad jag väljer, blir iallafall bild på est och på indivduella finns det att välja från kinesiska till psykologi så jag har ingen aning men de ska inte vara inne förrän nästan vecka så jag har ett tag att tänka. Matteprovet fick faktiskt oväntat bra, var säker på de mesta.Ikväll ska jag ut och gå sen ska jag följa mamma och pappa och handla skulle jag tro, blir nog bara en lugn kväll framför tvn eller nåt liknade.
Ha en bra dag
Love, rebeckali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0