19 Februari

                                                                       Hejhej!
image26Jag har hyss pluggat klart på matten, nu får vi bara hålla tummarna att det går bra imorgon på provet men jag tror faktikst inte att det kommer att gå så dåligt för jag fattar de mesta av det här kapitlet som vi har. Har även varit ute och gått som typ alltid, till OKQ8 och ska snart sätta mig framför tv och se Gossip Girl. Idag hade jag föresten utvecklingssamtal och det gick faktiskt bra, endel småsaker bara som jag ska träna på annars va det mesta bra. Hade bara 8 MINUTERS frånvaro sen vi började i våras, vilket är VÄÄÄLDIGT lite, jag har inte varit sjuk en enda gång så. Har avbokat klipptiden.. det får bli senare i vår eftersom jag vet inte ens hur jag ska klippa mig och just nu känner jag att jag likagärna kan spara den klippningen till senare då jag förhoppningsvis vet hur jag ska klippa mig, så nu kör jag på knut i håret istället (:
Nä, nu ska jag gå och göra nåt vettigt.
Love, rebeckali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0