18 Februari


image13Tjenatjena!
Nu har jag tid att blogga, har haft fullt upp hela dagen men ja, nu äntligen. Tänkte se 2900 Happiness men det struntade jag i, jag tycker den engentligen är ganska bra för att vara en danskserie, eller hur? Min dag har varit lång, började skolan halv 9 och slutade 16.00 med 4 timmars mediaproduktions lektion (JA du läste rätt). Men den var ganska skön iallafall, vi håller just nu på att göra en film och idag blev vi klar med alla sortes manus, ni vet bildmanus osv. Vi testade även kläder som vi ska ha på oss när vi spelar in filmen, eller vi och vi André och Koffe gjorde det och jag och Sandra sa "TA PÅ ER!", rätt så chill. Har nyss varit ute och gått och ska snart sätta mig och plugga matte, kändes frestande? Onej, men har prov på Onsdag så det vore endå bra om jag gjorde det.Ha en bra kväll (:
Love, rebeckali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0