17 Februari

Hejhej (#)
Det är strååålande sol ute, vilket är jätte härligt! Nu känns de verkligen som om våren är påväg men imorgon blir det väl minusgrader och svin kallt igen? Får hoppas på att det fortfarade är nollgradigt. Idag vakande jag kring halv 10 och såg på tv ett tag sen gick jag ut och gick. Gick till OKQ8 och tilbaka, motvind dit och medvind hem + solen som lyste i ansiktet, sååå härligt ;D Ska närsom helst gå och göra mig klar, ska strax och hälsa på farmor och fara och handla med mamma och pappa på solbacken. Föresten, rätt låtar som gick vidare i melodifesivalen igår? Jag tycker definitivt Sanna Nielsen - Empty room var rätt! Ha en skön dag i solskenet
Love, rebeckali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0