16 Februari

                                                                                Gomorgon (:
image7Har nyss ätit frukost: Yoghurt med rågfras och macka med keso och tomater, muums! Nyttigt fukost men endå så god. Vaknade där vid 10.20 och har bara sovit ca 8 timmar inatt vilket jag även gör när går skola fast då är jag helt död när jag vaknar, visst är det ganska konstigt? Aja, idag ska jag förhoppningsvis på stan med Magda, ska kolla om jag hittar något fint men inte allt för dyrt måste spara pengar till v 10 då jag flyger ner till Karlskrona och hälsar på syster med Paula. Imorse sa föresten mamma att vi hade fått 50 kr på H&M. Känns ganska lite när jag säger 50 kr när andra har typ fått hundralappar i rabatt, men alltid nåt!
Nu ska jag duscha och göra mig klar, ha en bra dag
Love, rebeckali



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0